יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

לעשות שינוי: איך הופכים שינוי מדבר קשה לדבר קל (ואפילו מובן מאליו)

כשלא טוב לנו, אבל גם לא ממש ממש רע, נורא קשה לנו לעשות שינוי.

כי מי בעצם מבטיח לי שאחרי השינוי יהיה יותר טוב?
וכרגע אפשר להסתדר עם מה שיש... אז נכון שאולי אני רוצה יותר, אבל בעצם, הפחד מהשינוי מאפיל על הרצון לעשות שינוי.
נשמע מוכר? לרובנו קשה מאד לעשות שינוי כשעדיין אפשר להסתדר "עם מה שיש".

אז איך בכל זאת צוברים מומנטום כדי לעשות את השינוי?
הכל מתחיל בשאלה "למה?".

למה באמת לעשות את השינוי הזה, מה זה ייתן לי?
האם באמת קוסם לי להשיג את מה שאני רוצה?
איך זה הולך להרגיש להשיג את הדבר הזה?
והתשובה לשאלה הזאת צריכה להגיע מהלב, מהרגש, ולא מהשכל.
אנחנו צריכים להרגיש תשוקה אמיתית, רצון חזק ואמיתי להגשים את הדבר הזה בחיינו.

כשיש לנו את התשוקה האמיתית הזאת, את התשובה ל"למה", נהיה הרבה יותר קשה להסתדר עם מה שיש, הרבה יותר קשה לקבל את זה שאנחנו לא פועלים כדי להביא אל חיינו את מה שאנחנו רוצים.
כשהפוקוס הוא על מה שאקבל ולא על מה שאולי אפסיד,
כשהפוקוס הוא על שפע היתרונות שיש בללכת על מה שאני רוצה,
נהיה הרבה יותר קל, לפעמים עד כדי מובן מאליו, שהגיע הזמן... לעשות שינוי.
אז תתחילו מהלמה. תתמקדו. תצבעו את התמונה שאתם רוצים בצבעים הכי חזקים,
שימו לב לאיך זה מרגיש, בגוף ובנשמה, ואח"כ לכו ותעשו את הצעד הקטן הראשון בכיוון.
אתם עומדים לגלות שהוא הרבה יותר קל משחשבתם קודם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה