יום ראשון, 24 בדצמבר 2017

כתיבת חזון ל-2018: איך תזמני ותגשימי שנה של הגשמת חלומות?

רגע לפני ש-2018 נכנסת,
אם עוד לא עשית את זה
אני ממש ממליצה לך
לכתוב חזון.
איפה את רוצה להיות עוד שנה בדיוק מהיום?
זו הדרך להתחיל להפעיל את חוק המשיכה
כך שיוכל להביא אלייך בדיוק את ה-2018 שאת רוצה.
אם מעולם לא כתבת חזון עד היום,
אז אני רק רוצה להזכיר לך 3 מרכיבים חשובים
לכתיבה ממגנטת:
1) לכתוב בזמן הווה
שזה אומר, קחי את דצמבר 2018 ותכתבי כאילו את שם,
והשנה שעברה עלייך היתה מדהימה,
מעל ומעבר לכל מה שציפית
2) תשמרי על חיוביות
אנחנו נוטות להסתכל על העולם דרך מה שאנחנו לא רוצות
אבל זו לא הדרך לזמן את מה שאנחנו כן רוצות!
אז בלי שליליות.
בלי "אני לא עובדת בעבודה הזאת יותר"
או "אני יותר לא חייבת לעשות..."
3) תתכוונני לאיך זה מרגיש
איך את רוצה להרגיש כשתקבלי, תשיגי,
תגשימי? זה חלק קריטי מהזימון שלך.
בלי זה, יש סיכוי שתקבלי את מה שאת רוצה...
אבל ממש, ממש לא תהני מזה.
סיימת לכתוב?
הגיע הזמן לריקוד ניצחון קטן.
בכל זאת, כרגע זימנת לעצמך
שנה מופלאה 
באהבה,
נועה
נ.ב. אם חשוב לך להבטיח שהחזון שלך באמת יתגשם
אני ממליצה לך בחום
לנצל את המבצע של סוף שנת 2017
ולקבל את ערכת ההגשמה ב-43% הנחה:
magnet.msmanifesting.com/manifesting-kit

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה