יום שבת, 16 בספטמבר 2017

איך להגשים שנה מהחלומות? טכניקת האצבע לזימון שנה טובה




תמלול הסרטון:

היום אני רוצה לדבר איתכן על להגשים חלומות גדולים בשנה החדשה

והדבר הראשון, הוא בעצם לענות על השאלה - מה החלום שבאמת מבקש להתגשם השנה?
מה קורא בקריאה שהיא כבר יותר מדי חזקה מכדי להתעלם ממנה?

כשמוכרח וצריך מערפלים את הקריאה הזאת,
הדבר הראשון שאני ממליצה לעשות הוא ככה, עם כמה נשימות ובעיניים עצומות,
להתחבר לעולם שבו הכל אפשרי ומתוך המבחר האינסופי שקיים,
להצביע על מה שאנחנו באמת רוצות. 

רק אחרי שהחלום מתבהר אנחנו מוכנות לעשות את הצעד הבא.

והצעד הבא הוא טכניקה שאני קוראת לה טכניקת האצבע.
החלומות הגדולים באמת, אלו שנראים כאילו יהיה קשה יחסית להגשים אותם,
באים עם הרבה מאד אמונות סביבם... כאלה שקיבלנו בבית, כאלה שאספנו לאורך השנים...

כשמדובר באמונות שמגבילות, חוסמות ומכווצות אותנו
אנחנו צריכות לשנות אותן כדי לסלול את המסלול של הגשמת החלום
וכדי לשנות אותן, אנחנו צריכות קודם כל להכיר בזה שהן קיימות.

ולכן, הדבר הראשון הוא פשוט, ממש בקלילות, להניח את האצבע על כל בועת מחשבה כזאת שיש לי,
כל בועה שהיא לא מעצימה ומרחיבה ומעיפה למעלה...

ממש ככה, בעדינות "הופ, הנה עברה לה עוד מחשבה שאני לא מספיק טובה..."
כל מחשבה כזאת היא בועת אנרגיה, ואנחנו רוצות להתחיל לשים לב למחשבות האלה,
וכמו שאם ניגע בבועת סבון עם האצבע, היא תתפוצץ,
הרבה פעמים, מעצם זה שאנחנו עושות את הטכניקה הזאת של הנחת אצבע מנטלית, המחשבה מתפוצצת, משתנה לנגד עינינו.

לדוגמא, נגיד שאני רוצה השנה להרוויח פי שתיים ממה שהרווחתי שנה שעברה,
אבל המחשבות שיש לי זה שזה יהיה קשה ויותר מדי מאמץ ולא יהיה לי זמן פנוי,
אני פשוט רוצה לשים לב לזה... שזה בעצם מה שאני חושבת...

בטכניקת האצבע, ברגע שאנחנו ממש מדמיינות איך נגענו במחשבה,
היא הופכת להיות לא אנחנו... נוצר מין מרווח, ובמרווח הזה, שינוי יכול ולעיתים קרובות מתחיל כאילו מעצמו להתרחש.

לפעמים פשוט נפסיק להאמין במחשבה, נתחיל לפקפק בה... 
לפעמים זה יאפשר לנו להתחיל לזמן דוגמאות ללמה בעצם זו מחשבה לא נכונה...

וככל שאנחנו מתרחקות מהמחשבות שככה - מקצצות לנו את הכנפיים,
אפשר להתחיל ולהתחבר בעוצמה יותר חזקה לחלום...
לחוש אותו... להתהלך בתוכו... ומתוך התחושה שזה ממשי, שזה אוטוטו כאן,
אנחנו מתחילות לזמן אותו אל המציאות שלנו. 

פתאום הזדמנויות מגיעות, פתאום משהו קורה שמקדם אותנו,
ובצורה טבעית החלומות שלנו מתקרבים אלינו...

אולי זה נשמע פשוט אבל אני מבטיחה לכן שהקלילות הזאת היא בדיוק הצורה שבה זה עובד, ועובד הכי טוב :)

אז אני מאחלת לכן שנה של הגשמת חלומות
ומזמינה אתכן לשלוח את הסרטון הזה למישהי קרובה שגם לה מגיע שנה של הגשמת חלומות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה