יום שני, 24 ביולי 2017

אוי, אני לא בכיוון :( מתי מגיע הזמן לסמוך?

מכירה את האמרה "חכם השביל מן ההולך בו"?
איך זה בעצם יושב בול על העבודה שלנו עם חוק המשיכה?
אחד מהדברים הכי חשובים (והכי מאתגרים!) בתהליך הזימון הוא הנושא של שחרור ואפשור -
לתת למה שאנחנו רוצות להגיע אלינו.
והמה הזה, הוא קודם כל המהות.
לא יעזור לי למגנט עסק מצליח אם אני אהיה מוטרדת, עייפה, עמוסה ועסוקה מדי.
ואם אני אמשוך את עבודת חלומותיי אבל אהיה יותר מדי בלחץ, ואשחק מהר, זה גם לא בדיוק מה שיעשה לי טוב בחיים.
אז אחרי שהצבתן לעצמכן כוונה,
ואחרי שווידאתן שאתן עובדות נכון עם התהליך,
השלב הבא הוא פשוט -
לתת כבוד לתהליך, לסמוך עליו,
לתת אמון בדרך.
הרבה פעמים, הדרך יותר חשובה מהמטרה,
וכמו שפעם מישהי חכמה אמרה לי "אם לא תהני מהדרך, לא תגיעי."
אז אם שמת לעצמך יעד,
ואת עובדת עם טכניקות זימון וגם עושה פעולות מתוך השראה,
ומשהו שם לא עובד כמו שצריך,
פתאום צצים מכשולים לא צפויים בדרך,
או שנראה שהיא מובילה לתוך עיקוף ענק דרך היער,
זה לא אומר שירדת מהשביל.
זה אומר שזו הזמנה בשבילך לסמוך על השביל
ולהתכונן להרפתקה 
באהבה,
נועה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה